Гарантія

Кожен клієнт компанії Casada International GmbH, при купівлі будь-якого масажера або товарів для краси і здоров'я, в обов'язковому порядку отримує гарантійний талон.

УВАГА перед покупкою перевіряйте наявність ОРИГИНАЛЬНОГО захищеного від підробки гарантійного

талона (його зразок знаходиться по цьому лінку>>>) . Його відсутність, відсутність фірмової упаковки, а також ціна, набагато нижче зазначеної на офіційному сайті, свідчить про підробку і може завдати шкоди Вашому здоров'ю; на таку продукцію гарантія не поширюється.


Компанія Casada бере на себе гарантійні зобов'язання тільки у разі пред'явлення такого талона і виконує їх у передбаченому обсязі та строками згідно ЗУ "Про захист прав споживача".

У зв'язку з офіційним відкриттям CASADA в Україні тільки з 1-го вересня 2015 компанія не гарантує, що куплений товар до цієї дати є оригінальним продуктом CASADA, однак, від своїх гарантійних зобов'язань все одно не відмовляється і завжди готова йти на зустріч своїм клієнтам.

Бажаєте отримати знижку в 10%?

Пройдіть реєстрацію на нашому сайті casada.ua. Для цього потрібно перейти до розділу  БОНУСИ, не пізніше ніж через 2 місяці після купівлі будь-якого товару у Нас або наших дилерів. Відмінним бонусом до цієї пропозиції стане збільшення терміну гарантії на товар до 3-х років, а також його сервісного обслуговування на 10 років вперед.

Ми дбаємо про своїх клієнтів і про якість післяпродажного обслуговування придбаної ними масажною продукції. Цей розділ присвячений гарантійному обслуговування, яке компанія Casada надає своїм клієнтам.

Тільки ми в Україні надаємо ексклюзивну гарантію від самого виробника масажного обладнання німецької торгової марки Casada.

Щоб отримати можливість ремонту та обслуговування масажерів від Casada купуйте їх тільки у офіційних представників (їх адреси знаходяться в розділі наші філії). Інакше ми можливо будемо змушені відмовити Вам в обслуговуванні несертифікованого товару.

Щоб придбати продукцію високої якості і не потрапити в руки до шахраїв уважно прочитайте нашу статтю Обережно  підробка. Де внесені інтернет магазини, які були помічені в продажу продукції, що не відноситься до CASADA, але схожа на неї, звісно за цінами в рази нижче заводських, які так само можна подивитися на сайті виробника www.casada.de

Умови ремонту продукту без гарантійного талона компанії CASADA також здійснюється, але кожен окремий випадок розглядається індивідуально, в разі не можливості відновлення приладу або явної підробки, компанія надає знижку до -50% на новий аналогічний оригінальний продукт або краще по класу, а так само здійснює трейд-ін.

Гарантійні умови:

ТОВ "Касада Україна" бере на себе всі гарантійні зобов'язання згідно ЗУ "Про захист прав споживача".

1. Ми виконуємо гарантійний ремонт та обслуговування товару, тільки коли Ви пред'явите гарантійний талон і чек за покупку.

 Будьте уважні!!! Купуючи товар, необхідно перевірити:

Чи правильно заповнені поля в гарантійному талоні та чеку. У них не повинно бути нерозбірливих виправлень і написів;
Перевірте виріб на справність і його комплектацію;
Переконайтеся в наявності інструкції до нього.

2. Ми відмовляємо в проведенні гарантійного ремонту та обслуговуванні у передбачених законом випадках:

  • У слідстві його недбалої експлуатації, коли товар експлуатували в цілях, не передбачених його прямого призначення;
  • Якщо товар був підданий механічним пошкодженням під час його перевезення;
  • Коли дефект на товарі з'явився в результаті нещасного випадку, ненавмисних або навмисних дій як самих споживачів, так і третіх осіб;
  • У випадку, якщо співробітниками сервісного центру зафіксована спроба самостійного ремонту або розтину виробу;
  • При виникнення яких-небудь пошкоджень, коли в товар проникла рідина, комахи або інші сторонні предмети;
  • Коли неполадки з приладом виникли від незалежних від виробника причин, наприклад, через перепад електричного струму, під час стихійних лих або екстремальних явищ природи;
  • У перелік комплектуючих, що не піддаються заміні входить тканина, а також шкіряні покриття і шкірозамінники;
  • Природний знос деталей пристрою також не підпадає під випадки проведення його гарантійного ремонту.

3. Можливий збиток, який прямо або побічно може бути завдано товарами від Casada, Вашому майну, домашнім тваринам, вам та іншим людям, компанія знімає з себе відповідальність:

Якщо під час користування товаром були порушені правила його експлуатації, з причини навмисних або необережних дій;
По закінченню гарантійного терміну ремонт проводиться за рахунок покупця;
Коли гарантійний випадок не поширюється на поломку.

У разі складності ремонту, або довгостроковості компанія замінює прилад на новий абсолютно безкоштовно для клієнта (за погодженням з сервісним центром).

Покупець сплачує вартість експертизи (для визначення виду поломки) лише в тому випадку, коли вона показала, що гарантія не поширюється на таку поломку.

4. Отримати збільшену гарантію можна тільки у разі заповнення форми в розділі БОНУСИ

Порядок подачі заявки на гарантійне обслуговування:

Товар, придбаний до 1.09.2015 разом з чеком і гарантійним талоном, необхідно відправити за власний кошт адресною доставкою в сервісний центр, який знаходиться в м. Харків по вул.Кооперативна 18/20, одержувач Кириченко Андрій (тел.: (050) 377 -58-85), описавши дефект і вказавши свою зворотну адресу і номер телефону. Після отримання товару майстер зв'яжеться з Вами найближчим часом і запропонує оптимальне вирішення питання! У більшості випадком ремонт здійснюється БЕЗКОШТОВНО.

У вас ще виникли питання? Тоді телефонуйте в сервісний центр Casada за телефонами:

050 422 8383 МТС
098 322 8383 Київстар
044 536 5585 Київ

Графік работи інтернет-магазину «CASADA»:

09.00 – 22.00

Без вихідних

Авторизований сервісний центр «CASADA»:

Адреса: м. Харків, вулиця Кооперативна, 18/20

Графік работи: Пн-Сб 09.00 – 19.00

Телефон: (050) 377-58-85

© «Casada»

X