Гарантія та повернення

4815

Повернення та обмін

Всі товари, придбані на нашому сайті та в магазині, мають гарантійне та післягарантійне обслуговування. 

Обмін та повернення товарів здійснюється на підставі чеку про покупку та гарантійного талону у строк до 14 днів від моменту покупки.

Гарантійний строк обслуговування товарів становить 12 місяців. На деякі моделі вказаний строк гарантії 24 міс. 

Обміну по гарантії підлягають товари без пошкодження упаковки та самого товару, без ознак самостійного втручання чи ремонту обладнання.

Стаття 9 Закону України "Про захист прав споживачів"

Правила обміну або повернення товарів належної якості.

Статтею 9 Закону України «Про захист прав споживачів» передбачено право споживача обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний, якщо куплений товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням. Обмін можливий протягом 14 днів, за винятком дня покупки. Днем покупки вважається дата, зазначена на товарному чеку чи ТТН. Обмін товару проводиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики та розрахунковий документ або ТТН. Якщо на момент обміну потрібного товару немає у продажу, Ви маєте право вимагати повернення коштів.

У разі відсутності на момент здійснення повернення в асортименті інтернет-магазину аналогічного товару Ви маєте право:

• зробити обмін при першому надходженні відповідного товару у продаж;
• придбати будь-який інший товар із наявного в асортименті, з відповідним перерахуванням вартості;
• отримати назад гроші у розмірі вартості товару, що повертається, без урахування витрат на доставку.

У разі повернення товару належної якості, додаткові витрати на пересилання товару, що повертається, покупцю не компенсуються. Повернення грошей здійснюється грошовим переказом на Ваше ім'я за вказаною Вами адресою або на банківську картку, з якої було здійснено платіж.

Порядок здійснення обміну чи повернення товару належної якості:

1. Для здійснення обміну товару належної якості у разі, якщо не підійшов Вам за формою, габаритами, фасоном, забарвленням, розміром або комплектацією необхідно:
a) Зв'язатися з нами електронною поштою  mihail.rybin@casada.ua  або за номером телефону +38 067 576-23-23 та подати заявку на повернення товару належної якості, вказавши причину повернення.
б) Додати касовий чек або копію квитанції про оплату посилки післяплати. Відсутність у Вас касового чека чи іншого документа, що засвідчує факт та умови купівлі товару, не є підставою для відмови у задоволенні Ваших вимог. Однак ми залишаємо за собою право перевірити факт придбання товару, що повертається в нашому інтернет-магазині.
в) Надіслати товар за адресою або на склад транспортної компанії, яку Вам вкаже менеджер/співробітник. Товар необхідно надіслати в надійній упаковці, а копії вищезгаданих документів звичайною посилкою, без оголошеної вартості та післяплати.

2. Розгляд Вашої заяви та обмін товару або повернення коштів за даний товар здійснюється протягом 14 днів з моменту отримання товару та заявки.

Також повернення або обмін товару можна здійснити за адресою: м. Київ, пр-т Героїв Сталінграду, 8, корпус 5 попередньо сповістивши нас про Ваш візит за номером +38 067 576-23-23

Розгляд Вашої заяви на обмін або повернення товару неналежної якості та компенсація витрат здійснюється протягом 7 днів з моменту отримання товару та заяви.